مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 15:202020-06-07سياسي

هفتانه کتاب 109| سه دیدار ناتمام، با مردی از فراسوی باور ما


«سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آید» اثر نادر ابراهیمی است که در سه جلد پیرامون شخصیت و منش زندگی رهبر کبیر انقلاب نگاشته شده که مشتاقان و اهل کتاب می توانند این کتاب را با شنیدن نوای صوتی آن کمی متفاوت تر بخوانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، می گویند در حدود چهل سال پیش وقتی که مملکت را سیاهی و خفقان پرکرده بود و حتی شبنم اجازه تلالو نداشت، مردی از تبار آفتاب نور امید و آزادی برای سرزمین ما به ارمغان آورد، مردی که تابوهای سیاه و زشت آن زمان را در هم شکست و همچون پدری مهربان برای ملت ظلم دیدهٔ آن روز ما مرهم شد.

شرح حال مردی که از فراسوی باور ما می آید مردی از جنس خدا که حتی نامش هم برازنده شخصیت متعالی اش بود، برای ما خمینی ندیده ها که فقط حرف ایمان و قدرت رهبر قبلی مان را شنیده ایم باید وامداری باشد که داستان منش و رفتار رهبر کبیرمان را برایمان با زبان خودمان باز بگوید.

سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آید اثر نادر ابراهیمی است که در سه جلد و در سال های متمادی 75 تا 77 درباره شخصیت متعالی و منش زندگی رهبر کبیر انقلاب نگاشته شده که از جلد سوم این کتاب اطلاع دقیقی در دست نیست اما مشتاقان و اهل کتاب می توانند این کتاب را با شنیدن نوای صوتی آن کمی متفاوت تر بخوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتانه کتاب 109| سه دیدار ناتمام، با مردی از فراسوی باور ما

هفتانه کتاب 109| سه دیدار ناتمام، با مردی از فراسوی باور ما